Campagneweek 1
Vorige week vrijdag begon onze campagne officeel tijdens de nieuwjaarsborrel. Op een zeer druk bezochte avond in theatercafé Scheltema werd geproost op het nieuwe jaar en werd de aftrap gegeven voor de campagneperiode. De presentatie van de poster met de duidelijke slogan "Beter Leiden D66" en de presentatie van twee campagnespots waarin de kernthema's centraal stonden werden met groot enthousiasme ontvangen. De speech van lijsttrekker Paul van Meenen zorgde voor een nog positievere stemming. Met een zeer grote groep vrijwilligers zijn we er klaar voor om ervoor te zorgen dat we na 3 maart een beter Leiden krijgen.
Campagnevoeren is belangrijk maar moet natuurlijk ook leuk zijn. Met dat idee hebben we het nuttige gecombineerd met het aangename en zijn we met een grote groep cultuurminnende D66'ers de stad ingeweest tijdens de kroegentocht van de Leidse Jazzweek. Onder het genot van een drankje en goede muziek waren we opvallend aanwezig met onze witte winterjassen met D66 logo. Veel positieve reacties gehad en veel mensen die aangeven op 3 maart D66 te zullen stemmen. Het was een leuke avond die voor sommigen tot in de vroege uurtjes duurde.
Vanochtend was het sluitstuk van de eerste campagneweek met de presentatie van ons verkiezingsprogramma. Met de titel Bewust & betrokken laten wij zien dat wij kiezen voor de Leidenaar en de bewoners willen betrekken bij het bestuur van de stad. Samen met de inwoners van de stad maken we Leiden beter.
Extra reden om trots te zijn op het programma is onze financiële bijlage. Als enige partij laten wij een financiële onderbouwing zien bij ons programma. Zo laten we zien dat we het anders willen, maar dat we met reeële en haalbare plannen komen. D66 Leiden is hierin uniek.
De aftrap is geweest, het worden nog ruim vijf zware weken waarin veel gedaan moet worden. Maar de aftrap is geslaagd en geeft veel vertrouwen op weg naar 3 maart.
vrijdag 22 januari 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten